8.5.07

A sad day


I går da jeg kom hjem var desverre en av mine bittebittesmå fisker avgått ved døden. Den var vel ikke sterk nok til å leve opp. Den andre, heldigvis, ser ut til å greie seg bare bra. Bildet er en illustrasjon på hvordan fisken kunne blitt..hvis det var en hann, og det vet jeg ikke:) Rasen heter Sverddrager.

Yesterday when I came home, one of my ittybitty fishes had died. It just wasn`t strong enough to live up. But the other one, luckily, looks like it is doing great. The picture is an illustration of how the fish could have gotten..if it was a male, and I don`t know that:) The breed is called swordtail.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var da triste greier! Håper den andre klarer seg bra.
Klem Eva

Anonym sa...

Ja det håper jeg og, men det ser lovende ut så langt. Den svømmer rundt og ser frisk og fin ut:) Så den får bare vokse seg stor og sterk, så kanskje jeg kan kjøpe en til litt senere:)
Grethe(",)

Anonym sa...

Huffda, det var leitt. Vi får krysse fingran for den andre.
tanta :)