1.5.07

Pictures

Nå er det lenge siden jeg har lagt inn bilder her, så her er da noen. Det første er av de flotte gardinene mine:) Var ikke lett å finne noen jeg likte, men omsider ble det Marimekko-gardiner. Moderen var snill og lagde dem ferdig for meg.
Now it is a long time since I posted any pictures here, so here it goes. The first one is of my great curtains. It wasn`t easy finding any I liked, but finally I decided on Marimekko-design. My mum was very kind and made them for me.

Dette bildet er nesten som en liten oppgave..ser dere fiskene i bildet?:) Det er to bittebittesmå fisker. Fikk dem da moderen kom på besøk før påske. Det er barna til de to fiskene de har hjemme. Veldig morsomt å se på når de vokser. De har vokst en del nå, skal legge inn flere bilder av dem etterhvert:)
Can you spot the fishes?:) They are very very tiny. I got them when my mum came to visit before easter. It is the babies from the two fish my parents have at home. It is very fun to see them grow. They have grown bigger now, and I will post more pictures of them:)

Disse bildene er fra en tur på Skansen før snøen forsvant.
These pictures are from a walk to Skansen, before the snow disappeared.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flotte bilder Grethe :)
Ser ut som du har det koselig i leiligheta di. Må se om jeg snart kan få sett den live. Ellers kan jeg ikke se noen fisker nei, de må jammen være små :)