18.5.07

Beautiful day(",)

I dag er det fredag, og en flott solskinnsdag. Jeg fant ut at jeg skulle få vasket over bilen min mens jeg har sjansen. Det er ikke så veldig varmt ute, men nå er det 14,8 varmegrader klokka ti over tre:) Men det er vel mest fordi solen har kommet på termostaten:)

Today is friday, and a beautiful sunshine day. I thought that I would wash my car when I have the chance. It isn`t very warm out, but right now it is 14,5 degrees celcius, at ten past three in the afternoon:) But that is probably mostly because the sun is shining on the thermostat:)

Bilen ble riktig så fin etter at jeg vasket den:)

The car turned out really nice after I washed it:)

Så var det vinterdekkene sin tur, de trengte en vask før de blir satt bort for sommeren.

Then it was the wintertires turn, they needed a wash before they are put away for the summer.

Og de ble og rene og pene etter en grundig vask:)

An they got very clean and nice after a thorough wash:)

Og min bestemor vasket klær og fikk hengt dem opp ute. Det er flott tørkevær i dag:)

And my grandmother washed clothes and got them out on the washingline. It is a great day to dry clothes outside today:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dokk e mektig flink, både du og ho mor! Ja ho mor e vel i sitt ess når ho får vaske og henge ut klær! Nydelig dag her også, benytter den til å vaske et par soverom :( Men skal ta meg ei treningsøkt :)
Lia