10.1.07

SOLD!!!

I dag har jeg vært nede på Boligbyggelaget, som tar seg av salget av leiligheta mi, og skrevet under på salgspapirene. så omsider har jeg solgt leiligheta mi. Nå gjelder det bare å finne en leilighet i Bodø:) Jeg og min kjære tante var og kikka på flere i går ettermiddag. Det er jo veldig fint å ha noen sammen med meg når jeg er og kikker. Jeg fant en som vi begge to liker.

Jeg kan ikke prøve å by på denne før neste tirsdag, på grunn av en eller annen slags ny regel. Så det blir jo spennende å se hva som skjer da. Det var flere på visningen, så det kan jo hende de tenker å by på den og..hvem vet..:)


Today I have been and signed the papers for the sale of my apartment. Now I just have to find a new one in Bodø:) My dear aunt and I went and looked at several apartments yesterday. It is very nice to have someone with me when apartment-hunting. And I found one that we both like.
I cannot place a bid on it until next tuesday, because of some new rule. So it will be exciting to see what happenes. There were other people too who looked at this apartment, and they might also want to place a bid on it..so who knows what will happen:)

Ingen kommentarer: