19.1.07

Bodø here I come!!:)

Ja nå er det offisielt! Jeg la inn et bud på den leiligheta jeg hadde vært og sett på, og jeg fikk den og! Så nå er det bare å skrive under på papirene og få flyttelasset utover:) Jeg overtar leiligheta første februar. det blir spennende å både begynne i ny jobb, og flytte i ny leilighet samtidig:) Heldigvis kommer papen oppover og hjelper meg med flyttinga.
Jeg må og finne noen nye møbler, for leiligheta er en god del større enn den jeg har hatt til nå. Så det er jo kjempeflott at det er så mye salg omkring nå for tida:) Jeg gleder meg masse til å shoppe nye ting til leiligheta:)

Now it`s official! I got the apartment that I wanted. So now I just have to sign all the papers and get all my stuff moved:) I get the keyes to the apartment on the first of february, and it is exciting to both be starting a new job and moving to a new place at the same time. Luckily my dad will come and help me get my stuff moved.
I also have to buy some new furniture, because the new apartment is a lot bigger than my current one. And it`s great that there are a lot of new year sales everywhere:) So I`m really looking forward to go shopping for new stuff for my NEW apartment:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei
Det hørtes spenstig og offensivt! Håper det blir mye action slik at du blir mer aktiv og oppegående enn du har vært på Fauske. Der var du nærmest parkert.
Vi gleder oss også kjempemye til å komme på besøk i den nye leiligheta.Vi snakkes!
klem fra modern