12.3.11

pictures

Her kommer noen bilder av de flotte julegavene jeg og mine foreldre fikk fra min tante og onkel i USA i år. Det midterste bildet fikk jeg fra mine foreldre. Det er fra Australia. De to andre, pluss bildet på veggen, er det min tante Ilonka som har laget.
Here are some pictures of the amazing pictures my parents and I got for christmas from my aunt and uncle in the US. The picture in the middle I got from my parents. It is from Australia. The other two, plus the one on the wall, is it my aunt Ilonka that have made.

Her er et par nærbilder av mitt bilde:)
Here are a couple of close-up shots of my picture:)

Og et par bilder av mine foreldres bilde:)
And a couple of pictures of my parents picture :)

Og til slutt et nærbilde av Australiabildet mitt:)
And finally a picture of my Australia-picture :)

1 kommentar:

Anonym sa...

beautiful paintings!! And they are on the wall now!
modern